Biologické laboratóriá
Odborné laboratóriá (chemické, fyzikálne, biologické, ekologické a ich ľubovoľné kombinácie, vrátane doplnenia výpočtovou a multimediálnou technikou)
a) učebne sú spracúvané komplexne -nábytok a projekty na rozvody médií (voda, plyn, elektrina, odpad), realizácia rozvodov, revízne správy, vybavenia učebnými pomôckami a technikou
b) laboratóriá môžu byť vybudované buď ako úplne nové alebo zrekonštruovaním už existujúcich laboratórií
c) môžu byť budované na etapy - t.j. najskôr sa vybuduje pracovisko učiteľa, ktoré je plne pripojené na média, až neskôr sa dodatočne pripoja žiacke pracoviská
d) laboratóriá môžu slúžiť:
- ako kmeňové učebne - všetky stoly sú výškovo určené na prácu v sede
- ako kombinácia učebne a laboratória - časť stolov je možné využiť na prácu v sede a časť na laboratórne práce v stoji
- len ako laboratórium - všetky stoly sú určené na laboratórne práce v stoji
e) konkrétna podoba učebne je výsledkom kombinácie požiadaviek a finančných možností školy
V UČEBNIACH RIEŠIME…
- ideálne usporiadanie
- učitelské pracovisko
- žiacke pracovisko
- stoličky
- digestor
- drezová skrinka
- centrálne ovládánie učebne
- rozvody plynu
- rozvody vody a odpadu
- rozvody elektroinštalácie
- skrine na pomôcky
- skrine na chemikálie
- tabule a nástenky
- projekčný systém
- zatemnenie
- osvetlenie
- podlahové krytiny
- projekty a revízie
- pokyny k odbornej učebni
- a dalšie